Stichting SWOS dit jaar tweede lustrum

Dit jaar is het tien jaar geleden dat de Stichting SWOS werd opgericht. We gaan dat natuurlijk vieren. Ik kan er nu nog niet veel over zeggen maar er zijn grootse plannen. De eerste visjes zijn uitgeworpen en hopelijk krijgen we genoeg respons.

‘Je bent weer lekker duidelijk’, zal je denken. Ik begrijp dat maar kan nog niet meer vertellen. Binnenkort, dat wil zeggen, in de loop van deze maand, zal ik een tipje van de sluier oplichten. Dan is het namelijk duidelijk of de respons voldoende is om op de ingeslagen weg door te gaan.

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

4 gedachten over “Stichting SWOS dit jaar tweede lustrum”

Geef een reactie

