Ierse zoekt baan in Amsterdam

Eind januari verhuizen onze zoon Arjan en zijn vriendin, Eadaoin naar Amsterdam. Arjan kan daar weer aan de slag en Eadaoin volgt haar grote liefde. Maar ze is niet van het type huisvrouw, ze wil zo snel mogelijk aan de slag. Dan liefst in Amsterdam of anders naaste, met openbaar vervoer goed bereikbare omgeving. Dat is lastig zoeken vanuit hun huidige woonplaats, Londen. En dus probeer ik vast een beetje te helpen.
Wie is geïnteresseerd en heeft een job voor een Engels sprekende dame met een prima arbeidsethiek, opleidingsniveau HBO. Of, wie kent een bedrijf waar ze een kans maakt. Eadaoin is Ierse van geboorte en heeft onder andere in Australië, Tsjechië en nu dus de UK haar brood verdiend. Ze is te vinden op LinkedIn.

De link doorsturen zal in ieder geval ook helpen. Wil je dat doen? Bedankt alvast!

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

2 gedachten over “Ierse zoekt baan in Amsterdam”

Geef een reactie

