Ik laat er nu geen gras over groeien

scannen0007Een paar weken terug meldde ik hoe je kunt voorkomen dat je ieder jaar weer een nieuw exemplaar van de telefoongids krijgt. Het kan best zijn dat ik, toen ik me die dag afmeldde, te laat was, dat de verzendlijsten al klaar waren. En in dat geval heb ik er alle begrip voor dat ik nu weer een vers exemplaar in mijn brievenbus vind. Maar het moet nu echt wel de laatste zijn! En dus laat ik er nu geen gras over groeien en heb ik mijn afmelding maar een keertje herhaald. Dubbel genaaid hoort beter te houden, toch?
Hoe dan ook, Trudi is weer twee spreekwoorden voor haar taalcursus Nederlands rijker!

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

8 thoughts on “Ik laat er nu geen gras over groeien”

  1. Ik vind een nieuwe gids altijd wel praktisch. Alternatief is trap op naar boven, p.c. opstarten, dan zoeken.
    Maar door mijn nieuwe gids moest er een klein boompje ergens gekapt worden en dat is natuurlijk ook wel weer zonde…

  2. Bedankt voor het afmelden. Wij bezorgen de gids graag alleen bij mensen die hem ook daadwerkelijk gebruiken. En als u dat ongeveer een maand voordat wij de gids gaan verspreiden gedaan heeft, dan belandt hij niet meer in uw brievenbus. Wij kunnen u geruststellen wat betreft het kappen van de bomen. Wij laten geen bomen specifiek voor de productie van de gids kappen. Wij maken voor 50% gebruik van gerecycled papier en de andere 50% is restafval van de meubel- en houtindustrie Mocht u meer willen weten, dan verwijs ik u graag naar extra informatie over ons milieubeleid: http://bit.ly/1tOPlIF

Geef een reactie

