Als de dag van toen …

scannen0001Gisteren, 38 jaar geleden, legden we de laatste hand (dachten we toen) aan wat ons huisje zou worden. Vandaag, 38 jaar geleden moest ik eerst naar de kapper en toen verscheen er een Rolls Royce voor de deur. Ik was niet verrast! Morgen, 38 jaar geleden, vertrokken we op onze huwelijksreis, naar Oostkapelle (andere tijden).

Vandaag, 38 jaar nadien, geen moment spijt gehad. Dank je, José. Wat mij betreft knopen we er nog een fors aantal jaren aan vast!

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

9 gedachten over “Als de dag van toen …”

  1. Van ganser harte gefeliciteerd. En de bruid niet in traditioneel wit maar in smaakvol crème en die mouwen… zo moooooi van snit 🙂 Hier zouden ze zeggen ‘een vrouwtje om mee uit te pakken’ 🙂 Nog vele vele jaren @->– Ja, daar hoort een bloemetje bij hé 😉

  2. Hoi Carel, Van harte kerel met je 38 jarige ( v)echtvereniging. Dat jullie nog vele jaren gegund mochten worden in gezondheid en voorspoed, samen met allen die je l. en d. zijn.
    Je was eerst naar de kapper geweest schrijf je, maar werd deze foto dan gemaakt voor je naar de kapper ging? ha. ha. .

Geef een reactie

