Nieuwe website Stichting SWOS

Toen ik, ruim acht jaar geleden in het bestuur van de stichting kwam was er weinig of niets op het gebied van externe communicatie. Nu ben ik geen communicatiedeskundige maar ik had er in mijn arbeidzaam leven wel regelmatig mee te maken. En daar steek je allicht wat van op. Dus schreef ik een communicatieplan, ontwierp een logo bouwde een website die onder een eigen domeinnaam de wereld ingezonden werd. Ik gebruikte daarvoor  Het Microsoftprogramma Frontpage, In die tijd was dat een van de weinige, zo niet het enige programma waarmee zoiets mogelijk was.
Verder kon dat natuurlijk direct in HTML maar die computertaal beheerste ik niet.
Zoals zoveel veranderde ook onze kijk op presenteren op het internet, En er kwamen tal van nieuwe programma’s om een website te bouwen. Het moest er maar een keer van komen, ik wilde een site maken die fris oogt, de boodschap goed overbrengt en past op al die schermpjes die we vandaag de dag kennen. Gisteren ging de nieuwe site openbaar, je vindt hem hier. Er komen nog wat foto’s bij van onze normale activiteiten. Daar waren er weinig van in de enorm volle fotomappen. Begrijpelijk, je maakt foto’ s van bijzondere evenementen, niet van het gewone doen en laten. Kom gerust een keer langs op de site, daar is ie voor gemaakt!

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

Geef een reactie

