Wat nu?

Het zit erop, het mooiste wereldkampioenschap voetbal ooit in mijn beleving. Een terechte Weltmeister, een prachtige derde plaats voor de Oranje leeuwen. Landen die het met hun oudjes wel even dachten te kunnen doen sneuvelden vroegtijdig. Exit, Spanje, exit Portugal, exit Italië. Fris spel van de Belgen, kortom drie weken genieten. Bij vlagen dan, er waren ook wel de nodige smetten. Maar de balans sloeg, wat mij betreft naar de goede kant door.
En dan nu afkicken, voorkomen dat ik in het grote zwarte gat val. En vooral weer op tijd naar bed. Wat een aanslag, die late wedstrijden inclusief soms (vaak) verlenging en beslissende strafschoppen.
Wimbledon heb ik zo goed als gemist, de Tour de France   is inmiddels de tweede week ingegaan. Gistermiddag zag ik de mannen door dat stuk Vogezen fietsten waar wij in juni ook waren. Ik zal af en toe rond vijven aanschuiven voor de finish maar daar blijft het bij.
Wat ik nog het meest zal missen? KRO’s detectivemaand natuurlijk. Ik ga maar op zoek naar een nieuw creatief speeltje. Misschien vind je daar later hier wat resultaat van terug.

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

6 thoughts on “Wat nu?”

  1. Ja, ook ik heb genoten van deze WK. Inderdaad vaak korte nachtjes.
    En inderdaad ook nog geweldige krimi’s. Vooral op zondag Dicte.
    Mooie weken zo. Nu ga ik buiten spelen!

Geef een reactie

