Borstvoeding

Het schijnt te kunnen, door een hormoonbehandeling, een kunstmoeder neemt de borstvoeding over. Ik heb het me laten vertellen. Nou ja, kunst, wel een echte vrouw, maar recent geen kind gebaard. Zou dat de kans zijn voor de man, kan hij de taak van de jonge moeder overnemen op dit gebied.
Het is al enige jaren geleden dat de vrouwen in het onderwijs de macht overnamen. Jongetjes mochten geen jongetjes meer zijn, de juf begreep hen niet en corrigeerde waar niet gecorrigeerd moet worden. Vaders grepen niet in, hun carrière gaf daar geen tijd voor. Er was geen meester meer.
Feminisering noemen we dat. De man lijkt zijn rol te verliezen doet men ons geloven.
Dan maar een taak in de borstvoeding? We slaan door!

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

5 gedachten over “Borstvoeding”

Geef een reactie

