B(aby)B(ezorg)S(ervice) de Uiver

uiver
We troffen ze vandaag thuis, de medewerkers van BBS de Uiver. En dus hebben we meteen maar even een plekje gereserveerd. Aflevering medio juli dit jaar. De precieze datum konden ze ons nog niet geven, het was weer razend druk. Wat voor ons pleitte was dat het afleveradres min of meer om de hoek is voor hen. Nu ben ik ook zo gemeen om dan te denken dat ze, mochten ze ergens in juli een gaatje vinden, dit klusje tussendoor doen.
Even dachten ze dat het pakketje bij mij afgeleverd moest worden, daarbij wijzend op mijn embonpoint. Maar nee, dat is absoluut niet de bedoeling. Niet dat die pakketjes, meer dan dertig jaar geleden niet leuk waren. Maar om er nu nog een te krijgen! We moeten er niet aan denken. Nee, breng het maar naar het witte huis op de Voorhaven.
Ook weer geregeld!

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

4 gedachten over “B(aby)B(ezorg)S(ervice) de Uiver”

Geef een reactie

