Rocket

image

Heerlijk toch, die vrijheid. Te mogen dartelen in een grazige wei, vers eten bij de hand.
Het paard heet Rocket, heette misschien. Het schilderijtje maakte ik jaren geleden voor een collegaatje. Als ik het me goed herinner moest ze toen afscheid van het dier nemen en wilde ze een blijvende herinnering. Waarom dat afscheid? Ik ben het kwijt. Maar het paardje dartelt nog dagelijks op het bureaublad van mijn desktop.

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

6 thoughts on “Rocket”

Geef een reactie

