Ik zou het vandaag niet doen

Wat niet, Carel?
Nou, een wandeling door de Zilverstad maken. Als je een boodschap in het centrum moet doen, prima, maar verder zou ik wachten tot droog en een beetje zonnig. Dan is er genoeg te zien:
DSCF5624DSCF5625DSCF5626DSCF5627DSCF5628DSCF5629DSCF5630DSCF5632

En nog veel meer maar dat bewaar ik nog even voor een volgende serie.

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

6 gedachten over “Ik zou het vandaag niet doen”

      1. Tuurlijk! Maar je moet het ook (willen) zien en dan ook nog zo mooi fotograferen! Wacht ongeduldig op de volgende serie!

Geef een reactie

