Schoonhoven opent haar deuren weer

logoVorig jaar, 29 juni om precies te zijn opende Schoonhoven haar deuren. Op onverwachte plekken in het oude centrum kon het publiek genieten van enthousiaste amateurs die kunst en cultuur boden. Muzikanten, zangers en zangeressen, toneelspelers, verhalenvertellers, dansgroepen, jong en oud, iedereen toonde zijn of haar kunnen en het publiek genoot! En wat doe je dan, juist, je organiseert weer zo’n feest.

Zaterdag 28 juni is het weer zover. We gaan nu op zoek naar acts en locaties. Acts die per voorstelling ongeveer een kwartier kosten en herhaald worden gedurende het festijn dat van twee tot zes uur gaat duren. Dus, denk je een bijdrage te kunnen leveren, meld het me gerust! Al met al kunnen we ongeveer 40 voorstellingen wel plaatsen.

Overigens ben ik van mening dat de plus-boodschappenpakketten bij de voedselbank terecht dienen te komen.

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

4 gedachten over “Schoonhoven opent haar deuren weer”

Geef een reactie

