Warm aanbevolen ‘Doorzichtbaar’

doorzichtbaarEerlijk gezegd was ik al ver gevorderd met een ander blog over verdwijnende betaalde zorg maar dat verhaal kan later wel. Gisteren las ik het weblog Doorzichtbaar. Niet alleen het laatste blog maar ook die blogs die al eerder gepubliceerd waren. Het gebeurt niet vaak, maar ik was er stil van. Onvoorstelbaar wat mensen elkaar aan kunnen doen, onbegrijpelijk hoe iemand keer op keer het slachtoffer moet zijn, vol respect voor het doorgaan en de keuze anderen te waarschuwen. Want dat is de reden dat ik jullie vraag dit blog ook te lezen, liefst er ook reclame voor te maken. De schrijfster verdient het dat andere meisjes/ vrouwen kennis nemen van dit verhaal. En dan vooral met het ‘blijf er niet mee lopen, vertel je verhaal’. Want eens komt het er toch uit.

Daarom warm aanbevolen!

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

10 gedachten over “Warm aanbevolen ‘Doorzichtbaar’”

  1. Om stil van te worden @->–
    In december ben ik wat meer vrij, lees thuis, hoog tijd om es werk te maken van een blogroll of zoiets… deze komt er alvast bij… de jouwe overigens ook zé 😉

Geef een reactie

