Stilte #WOT46

Het WOTwoord van gisteren is stilte maar ik had gisteren een heel lawaaiig blog. Dat kwam nu eenmaal zo uit. Dus vandaag alsnog de handschoen, door Karin geworpen, opgepakt. En deze keer niet in de voor mijn WOT zo gebruikelijke 120 woorden.

Ik denk dat Karin dit woord heeft gekozen omdat het voor haar de WOT-stilte inluidt. Karin stopt ermee en dat is jammer. Haar doel was bloggers wekelijks aan een onderwerp te helpen maar ze bereikte zoveel meer. Ze is, en dat moge dan onbedoeld zijn, oprichtster van een vaste groep, noem het een bloggerscommunity, die haar uitdaging oppakte, elkaar (beter) leerden kennen en veelal genoot van de oorspronkelijke benaderingen van het wekelijkse woord. Karin, ook mijn dank hiervoor.

Geen WOT meer, dus? Nou, dat valt nog te bezien. Want Irene wil het initiatief continueren. Ze heeft Karins zegen en ik reken op een goede kans van slagen. Want veel WOT-schrijvers hebben al aangegeven dat ze verder willen. Ik heb in ieder geval genoemde site al onder mijn favorieten geplaatst zodat ik volgende week donderdag waarschijnlijk gewoon weer een WOT in 120 woorden kan schrijven. Stilte op zijn tijd is prima, maar niet op de donderdagen.

sorry, er flitst wat spam door mijn blog, ongewild. Ik zal er morgen naar kijken

Gepubliceerd door

carel de mari

Tot 2005 was ik werkzaam als productontwikkelaar en projectleider in verzekeringsland. Het moet daar geweest zijn dat ik getraind werd in het kort en bondig schrijven van notities en brochureteksten. Nu heb ik de grootst mogelijke moeite een verhaal in meer dan 1000 woorden te vertellen. Maar een verhaal vertellen, dat moet ik! In eigen beheer gaf ik eerder uit "Marokkaans koken en andere verhalen" (zie mijn weblog) en in de verhalenbundels "Adrenaline" en "30 Openbaringen" staat ook een bijdrage van me.

13 gedachten over “Stilte #WOT46”

  1. Fijn. Ik was even in de luwte en vind het – vooral om het communitee gevoel voortte zetten en uit te breiden – fijn om door te gaan. Mijn PH en W MTWTFSS zet/post ik toch wel, maar fijn om het te bedden in of te verbinden aan die van anderen.

  2. Ik zou het erg fijn vinden als we op een of andere manier deze traditie voortzetten. Kan ook een variatie zijn, het gemeenschappelijke is inderdaad erg inspirerend en verbindend. Ben dus heel blij met het initiatief van Irene, maar meedenken of het bedenken van alternatieve vormen (WOT in een nieuw jasje) is ook een optie.Maar voor nu blijft de WOT leven!

      1. Goed idee. Irene zet het voort en dan zien we verder. Zeker weten dat Irene kennende staat zij zeker open voor mogelijke koerswijzigingen in deze.

Geef een reactie

