Fietsfile

Het is te mooi weer om achter de pc te zitten. Vandaag dus maar eens een keertje geen blog. We sluiten achteraan in de fietsfile op de Veluwe. We zoeken vandaag plekjes op overvolle terrasjes, kortom, we gaan alweer buiten spelen. Voor mij vandaag geen computer, Voor mij vandaag geen smartphone, hoewel, dat zou misschien nog kunnen op een verloren moment. Morgen hopelijk tijd voor Marokko op Maandag (MoM) maar ook dat is maar de vraag. Ach, anders wordt het voor een keer een MoD.
Ik begrijp dat het weer vanaf dinsdag toch iets minder wordt. Overigens moet ik dan wel aan mijn #keerpunt verder, Theo begint al ongeduldig te worden, heeft weinig begrip voor drukke pensionado’s. Vier het leven, doe ik ook.

2 gedachten over “Fietsfile

Geef een reactie

